می روید

پابجی موبایل لایت

Pubg Mobile

ویژگی های اپلیکیشن
آنلاین
ورژن0.27
52000+ نصب
108مگابایت
پرداخت درون برنامه ای
3 ماه پیش
تصاویر
معرفی اپلیکیشن

ابجی موبایل لایت نسخه سبک و بهینه بازی خارق العاده و شگفت انگیز پابجی موبایل از Tencent Games برای اندروید است ؛ همانطور که در عنوان پست ذکر شده این نسخه توسط کمپانی سازنده پاجی به صورت اختصاصی مخصوص دستگاه های ضعیف اندروید طراحی شده است و در اصل همانند نسخه رسمی، نسخه اصلی و رسمی بازی PUBG برای موبایل به شمار می رود و مثل همیشه همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! در بازی PUBG Mobile LITE همانند نسخه PC اش تعدادی بازیکن در یک نقشه n کیلومتر قرار میگیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند! بازی با موتور گرافیکی نسل اینده یعنی Unreal Engine 4 ساخته شده است و در همان اجرای اولیه محو گرافیک خیره کننده اش می شوید و پس از ان طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداورش نظرتان را بر می انگیزد! با طیف گسترده ای از سلاح هایی که به دست می اورید قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه ها و مکان های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف فقط تلاش کنید زنده بمانید و آخرین نفری باشید که زنده مانده است! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای سبک بقا هستید بدون شک PUBG Mobile LITE از همه نظر، نظرتان را جلب میکند چرا که یک سر و گردن از بازیهای مشابه بالاتر است و آن را به همه شما پیشنهاد می دهیم! اگر شما از افرادی هستید که گوشی تان از قدرت سخت افزاری قدرتمندی بهره نمی برد، مطمئنا قادر به تجربه نسخه اصلی پابجی موبایل نخواهید بود و مجبور هستید که پابجی موبایل لایت را انتخاب کنید ؛ این نسخه بدون هیچ مشکلی برروی گوشی های متوسط اجرا می شود و قادر به اجربه بازی پابجی برروی این گوشی ها نیز خواهید بود.

بازی های بیشتر
برنامه های بیشتر

مرورگر

1 مورد

ادیت

2 مورد

ارسال نظر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پابجی موبایل لایت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرابی لینک دانلود

اگر لینک دانلود موجود در دانلودباکس مشکل دارد و نمی توانید فایل را دریافت کنید از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید ؛ ما سریعا مشکل را بررسی و حل می کنیم!

گزارش آپدیت

ما همیشه آخرین نسخه بازیها و برنامه ها را عرضه می کنیم – شما با مقایسه ورژن گوگل پلی بازی/برنامه با ورژن ما می توانید پی ببرید که آیا این اپ نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟! اگر ورژن ما قدیمی است از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید و مطمئن باشید که ما سریعا بازی/برنامه را بروزرسانی می کنیم!