می روید

ندای وظیفه: وارزون موبایل

ویژگی های اپلیکیشن
آنلاین
ورژن3.1
250666+ نصب
200مگابایت
پرداخت درون برنامه ای
3 ماه پیش
تصاویر
معرفی اپلیکیشن

کال آو دیوتی: وارزون موبایل [ ندای وظیفه: وارزون موبایل] یک بازی اکشن و FPS بتل رویال از Activision برای اندروید است. محال است که از عاشقان بازی های اکشن باشید و تاکنون نام کال آو دیوتی به گوش تان نخورده باشد. این فرانچایز بی نظیر از زمان انتشار اولین نسخه برای رایانه های شخصی و کنسول بازی های رایانه ای تاکنون توانسته است جایگاه ویژه ای در بین گیمر ها به دست آورد. محبوبیت سری بازی های کاو آو دیوتی به قدری بالا بود که استودیو سازنده آن یعنی اکتیویژن را وادار به ارائه نسخه موبایل نمود. ساخت نسخه اندرویدی این بازی در ابتدا برای توسعه دهندگان آن چالش هایی به همراه داشت، اما همانند همیشه با تکیه بر توانایی های اسمارت فون های اندرویدی خیلی زود، سازنده آن توانست تا تمامی مشکلات را برطرف کند و نسخه اندرویدی کال آو دیوتی را به جایگاهی برساند که حتی بسیاری از استریمر ها آن را در پلتفرم های مختلف استریم کنند. با این وجود مدت‌هاست که اخباری مبنی بر انتشار نسخه موبایلی کال آو دیوتی وارزون به گوش می رسد. این موضوع در ابتدا در حد یک شایعه دست به دست می شد، اما خیلی زود اکتیویژن اعلام کرد که قصد دارد نسخه اندرویدی Call of Duty: Warzone را در اختیار موبایل گیمر ها قرار دهد. حال ما این جا هستیم تا بازی Call of Duty: Warzone Mobile کال آو دیوتی: وارزون موبایل اندروید را در اختیار شما همراهان همیشگی قرار دهیم.

باکس دانلود
برای مشاهده لینک های دانلود باید در سایت عضو شوید یا وارد حساب کاربری خود شوید
بازی های بیشتر
برنامه های بیشتر

مرورگر

1 مورد

ادیت

2 مورد

ارسال نظر

1 دیدگاه برای ندای وظیفه: وارزون موبایل

  1. tejex

    عالیه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرابی لینک دانلود

اگر لینک دانلود موجود در دانلودباکس مشکل دارد و نمی توانید فایل را دریافت کنید از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید ؛ ما سریعا مشکل را بررسی و حل می کنیم!

گزارش آپدیت

ما همیشه آخرین نسخه بازیها و برنامه ها را عرضه می کنیم – شما با مقایسه ورژن گوگل پلی بازی/برنامه با ورژن ما می توانید پی ببرید که آیا این اپ نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟! اگر ورژن ما قدیمی است از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید و مطمئن باشید که ما سریعا بازی/برنامه را بروزرسانی می کنیم!