می روید

پیکس آرت گلد

کامل ترین، بهترین، قدرتمندترین و پرطرفدارترین اپلکییشن ویرایش تصویر و ویدئو برای اندروید می باشد که با دانلود بیش از 500 میلیون دانلود محبوب ترین فوتو ادیتور موجود در گوگل پلی به شمار می رود و با نصب ان برروی اسمارت فون خود می توانید یک استودیوی عکس فوق العاده را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید و با استفاده از ابزارهای بی نظیری که در اختیار شما قرار می دهد تجربه ی کار با بهترین و کامل ترین برنامه فوتو ادیتور را داشته باشید. اپلیکیشن فوق تمام ابزارهایی که برای ویرایش تصویر احتیاج دارید را در اختیار قرار می دهد و می توان ان را قدرتمندترین نرم افزار ویرایش عکس برای اندروید نام برد! شما این امکان را در اختیار دارید تا از میان ده ها افکت فوق العاده در دسته بندی های منحصر به فرد به صورت دلخواه برروی عکس های تان اعمال کنید و رنگ و رویی تازه را به عکس هایتان ببخشید! مطمئنا برای شما نیز پیش خواهد آمد که نیاز به ابزارهایی داشته باشید که با آن بتوانید کارهایی مثل برش عکس، برگرداندن لبه های عکس، قرار دادن افکت های زیبا برروی عکس، کم و زیاد کردن روشنایی و کنتراست و … عکس ها، تغییر سایز عکس ها، اضافه کردن متن های خاص به عکس ها، اضافه کردن استیکرهای ویژه به عکس ها، قرار دادن فریم و قاب برای عکس ها، تبدیل عکس ها با یکدیگر و ساخت کولاژ عکس ها و .. را انجام دهید، ما به شما برنامه PicsArt Photo Editor – پیکز آرت فوتو ادیتور را پیشنهاد می دهیم که با آن می توانید همه این کارها را در یک محیط واحد و زیبا انجام دهید و از داشتن یک ویرایشگر عکس کم نظیر لذت ببرید.

بازی های بیشتر
برنامه های بیشتر

مرورگر

1 مورد

ادیت

2 مورد

ارسال نظر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیکس آرت گلد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرابی لینک دانلود

اگر لینک دانلود موجود در دانلودباکس مشکل دارد و نمی توانید فایل را دریافت کنید از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید ؛ ما سریعا مشکل را بررسی و حل می کنیم!

گزارش آپدیت

ما همیشه آخرین نسخه بازیها و برنامه ها را عرضه می کنیم – شما با مقایسه ورژن گوگل پلی بازی/برنامه با ورژن ما می توانید پی ببرید که آیا این اپ نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟! اگر ورژن ما قدیمی است از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید و مطمئن باشید که ما سریعا بازی/برنامه را بروزرسانی می کنیم!