می روید

مسابقات درگ خیابانی 2

مسابقات درگ خیابانی 2 دومین بازی از مجموعه بازی های Street Drag محصولی از استودیوی کانادایی Cerberus Studio inc است که به صورت کاملاً رایگان اما با امکان خرید درون برنامه ای برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسیده و همینک آخرین نسخه آن به صورت تست شده و رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. فارسروید به عنوان اولین وب سایت ایرانی اقدام به تهیه، بررسی، معرفی و انتشار این بازی در سطح وب کرده و از علاقه مندان به بازی های سبک Drag برای دانلود این بازی دعوت به عمل می آورد. Street Drag 2 با الگوبرداری از بازی های محبوب و پرطرفداری مثل سری بازی های Nitro Nation یا سری بازی های CSR Racing ساخته شده و به انتشار دست پیدا کرده است. یکی از مهم ترین عناصر بازی های سبک مسابقات درگ ساختار کلی گرافیکی و جزئیات تصاویر در آن هاست. به خاطر سبک و سیاق خاص و متفاوت گیم پلی، دست توسعه دهندگان برای افزایش جزئیات گرافیکی در این بازی ها بسیار بیشتر باز است و به همین خاطر اکثر بازی های منتشر شده در این سبک جزو بازی های گرافیکی هستند. حتی بعضی از آن ها شاید حجم زیادی هم نداشته باشند اما همچنان خوش ساخت و خوش ترکیب هستند. اما بازی Street Drag 2 را نمی توان جزو بازی های ساده و سبک تر دانست چرا که این بازی به نوبه خود یک بازی حجیم و سنگین حساب می شود و جزئیات بالای گرافیکی آن نیز باعث شده تا انجام این بازی فقط روی دستگاه های قدرتمند توصیه شود.

بازی های بیشتر
برنامه های بیشتر

مرورگر

1 مورد

ادیت

2 مورد

ارسال نظر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مسابقات درگ خیابانی 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرابی لینک دانلود

اگر لینک دانلود موجود در دانلودباکس مشکل دارد و نمی توانید فایل را دریافت کنید از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید ؛ ما سریعا مشکل را بررسی و حل می کنیم!

گزارش آپدیت

ما همیشه آخرین نسخه بازیها و برنامه ها را عرضه می کنیم – شما با مقایسه ورژن گوگل پلی بازی/برنامه با ورژن ما می توانید پی ببرید که آیا این اپ نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟! اگر ورژن ما قدیمی است از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید و مطمئن باشید که ما سریعا بازی/برنامه را بروزرسانی می کنیم!