می روید

سیتی‌ایسلند2

ساخت و ساز آفلاین یک بازی محبوب و فوق العاده زیبا با گرافیک رنگارنگ و اچ دی در سبک بازی های ساخت و گسترش جزیره از استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای Sparkling Society مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که پس از مدت ها گذشت از انتشار نسخه ی اول آن شاهد طراحی و عرضه شدن نسخه ی دوم با ویژگی هایی منحصر به فرد و عالی تر هستیم. در این بازی شما باید به گسترش جزیره ی خودتان بپردازید ؛ انواع ساختمان ها را برای شهروندان بسازید، برای مردم جزیره شغل ایجاد کنید، از انتقادات و پیشنهادات مردم جزیره ی خود بهره ببرید و با ایجاد رودخانه ها، خطوط راه آهن برای قطار، پارک ها و صدها آیتم های مختلف یک جزیره ی کم نظیر و سفارشی را بسازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! اگر از افرادی هستید که به ساخت شهر و سرمایه گذاری علاقه مندید و دنبال یک بازی هستید که شما را سرگرم سازد ما به شما بازی فوق العاده زیبای City Island 2 -Build Offline را پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی City Island 2 – Build Offline اندروید :

  • ساخت و تزئین جزیره خود با بیش از 150 آیتم منحصر به فرد
  • جذب شهروندان با ایجاد پارک ها، درختان، راه آهن، ساختمان ها و غیره
  • جمع آوری و به دست آوردن پول از طریق ساختمان های تجاری
  • دارا بودن گرافیکی بسیار بالا به همراه صداگذاری مهیج و کم نظیر
  • پشتیبانی از تبلت ها، پول نقد و طلا، گیم پلی بصری، افزایش سرعت ساخت و ساز و غیره
  • همکاری و بازی به صورت چند نفره و متحد شد با دوستان فیس بوکی
بازی های بیشتر
برنامه های بیشتر

مرورگر

1 مورد

ادیت

2 مورد

ارسال نظر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیتی‌ایسلند2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خرابی لینک دانلود

اگر لینک دانلود موجود در دانلودباکس مشکل دارد و نمی توانید فایل را دریافت کنید از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید ؛ ما سریعا مشکل را بررسی و حل می کنیم!

گزارش آپدیت

ما همیشه آخرین نسخه بازیها و برنامه ها را عرضه می کنیم – شما با مقایسه ورژن گوگل پلی بازی/برنامه با ورژن ما می توانید پی ببرید که آیا این اپ نیاز به بروزرسانی دارد یا خیر؟! اگر ورژن ما قدیمی است از این فرم برای اطلاع رسانی استفاده کنید و مطمئن باشید که ما سریعا بازی/برنامه را بروزرسانی می کنیم!